• svg
  • svg
  • svg
  • svg
  • svg
  • svg
  • svg
  • svg
thumb

دفتر مرکزی تهران

اتوبان نواب – بعد از پل سپه خیابان گلهای اول – ساختمان سهند – طبقه 6 – واحد 15

تلفن مشاوره : 02166074277

مشاوره 24 ساعته

* Please Fill Required Fields *
img

تماس با کارشناس

02166074277

ساعت کاری

ما خوشحالیم که در طول ساعات کاری با شما ملاقات کنیم. لطفا یک قرار ملاقات بگذارید.

  • شنبه تا پنج شنبه8 صبح الی 16 عصر
  • svg
  • svg
  • svg
  • svg
thumb

دفتر مرکزی تهران

اتوبان نواب – بعد از پل سپه خیابان گلهای اول – ساختمان سهند – طبقه 6 – واحد 15

تلفن مشاوره : 02166074277

مشاوره 24 ساعته

* Please Fill Required Fields *
img

تماس با کارشناس

02166074277

ساعت کاری

ما خوشحالیم که در طول ساعات کاری با شما ملاقات کنیم. لطفا یک قرار ملاقات بگذارید.

  • شنبه تا پنج شنبه8 صبح الی 16 عصر

نمایندگی فروش سدیم پربورات Sodium perborate در ایران

نمایندگی فروش سدیم پربورات Sodium perborate در ایران

نمایندگی فروش سدیم پربورات Sodium perborate در ایران :

شماره ثبت : 4-04-7632

نام انگلیسی ماده : Sodium perborate

فرمول شیمیایی: BNaO3

نام ­های دیگر:

Perboric Acid

Sodium Salt

Dexol

Na-perborate

Sodium peroxometaborate

sodium peroxoborate

Sodium oxidooxy-oxoborane

خواص شیمیایی و فیزیکی:

وزن ملکولی 81.797 گرم بر مول

نقطه ذوب 60 درجه سانتی گراد

نقطه جوش130-150 درجه سانتی گراد

نقطه اشتعال : غیرقابل اشتعال

چگالی 1.73 گرم بر متر مکعب برای سدیم پربورات تتراهیدرات

حالت فیزیکی: پودر سفید رنگ

فروش سدیم پربورات :

گروه بازرگانی سفیر آزما کیان ، از جمله واردکنندگان و فروشندگان سدیم پربورات بوده و در حوزه خرید و فروش مواد شیمیایی صنعتی بالخص فروش پربورات تجربه بالایی دارد. شما می توانید جهت تهیه با کیفیت و مناسب این محصول با کارشناسان بازرگانی سفیر آزما کیان ارتباط برقرار نمایید.

معرفی سدیم پربورات

پربورات­ ها اکسیدکننده ­های قوی با طیف گسترده­ای از کاربردهای واقعی و بالقوه می­باشند. سدیم پربورات پودری آمورف و سفید رنگ، بدون بو و محلول در آب با فرمول شیمیایی NaBO3 است. این ماده به صورت بدون آب، مونوهیدرات، تری ­هیدرات و تتراهیدرات تشکیل می­شود و گونه ­های مهم تجاری آن، سدیم پربورات مونوهیدرات (NaBO3.H2O) و سدیم پربورات تتراهیدرات (NaBO3.4H2O) هستند. NaBO3.4H2O در شرایط استاندارد (دمای محیط) پایدار است و امکان انجام واکنش ­های شدید با مواد قابل احتراق آلی، فلزات، فلزات قلیایی، کاتالیست ­های فلزی، نمک ­های فلزات سنگین، بازها، عامل ­های کاهش­ دهنده و اسید ها را دارد.

اگر سدیم بورات در آب حل شود، هیدروژن پراکسید آزاد می­شود. خواص سدیم پربورات در محلول­ های آبی عملا شبیه به خواص محلول هیدروژن پراکسید می­باشد. بنابراین، سدیم پربورات به­ عنوان فرم جامد هیدروژن پراکسید استفاده شده، و در صنایع متنوعی از جمله تولید مواد شوینده به ­عنوان اکسیدکننده­ای قوی به کار می­رود. در مقایسه با محلول هیدروژن پراکسید، شرایط پایداری و استفاده از سدیم پربورات بهتر و راحت­تر است. محتوای اکسیژن در دسترس NaBO3.H2O نسبت به هیدروژن پراکسید 32% بیشتر است. این قدرت بیشتر در اکسیداسیون عملکرد تمیزکنندگی، سفیدکنندگی، لکه­ بری و بوزدایی را بهبود می­بخشد.

در اتحادیه اروپا، سدیم پربورات مانند تمام پربورات ­ها در دسته سرطان­ زاها، ایجاد کننده جهش ­های ژنتیکی یا مسموم برای تولیدمثل طبقه­ بندی شده است. به­ طوری که در اروپا استفاده از آن در محصولات آرایشی ممنوع اعلام شده است.

سدیم پربورات باعث تحریک پوست، چشم ­ها و دستگاه تنفسی شده و در صورت مصرف ممکن است باعث ایجاد تهوع، استفراغ، درد شکم و خونریزی شود. قرار گرفتن در معرض مقادیر زیاد از این ماده سبب مشکلات تنفسی، آسیب دائمی به چشم، خارش شدید پوست و نارسائی کلیه شود.

نحوه تولید سدیم پربورات

برای تولید سدیم پربورات هیدرات، در ابتدا واکنشی بین محلول اشباع بوراکس (Na2B4O7) و هیدروژن پراکسید برای تولید سدیم متابورات (NaBO2) انجام می­شود. سپس سدیم متابورات با هیدروژن پراکسید واکنش داده و سدیم پربروات هیدرات تشکیل می­شود و بعد از مدتی پربورات شروع به کریستال شدن می­کند.

Na2B4O7 + 2NaOH  → 4NaBO2 + H2O

NaBO2 + 2H2O2 → Na2B2O4(OH)4

ممکن است برای کنترل کردن اندازه کریستال ­ها از یک ماده فعال کننده سطحی استفاده شود.

برای تولید سدیم پربورات بدون آب می­توان گونه تتراهیدرات آن را حرارت داد:

NaBO3.4H2O + Heat→ NaBO3 + 4H2O

کاربردهای سدیم پربورات

سدیم پربورات به صورت یک فرم فعال اکسیژن است که برای سفید کردن، روشن شدن، تمیز کردن و بوزدایی مورد استفاده قرار می­گیرد. این ماده در تعداد زیادی از محصولات تمیز کننده از جمله مواد شوینده لباس­شویی و ظرف­شویی، پودرهای سفید کننده، نرم کننده ­های لباس، مواد شوینده دست­شویی، تمیز کننده­ های چندمنظوره، خوش­بو کننده ­های هوا و لکه ­برها استفاده می­شود.

میزان سفیدکنندگی سدیم پربورات نسبت به سدیم هیپوکلریت و دیگر سفیدکننده­ های بر پایه کلر کمتر است و باعث کاهش تضعیف رنگ و تخریب پارچه می­شود.

در دماهای بالای ºC 60 به سرعت اکسیژن آزاد می­کنند. برای فعال شدن اکسیژن در دماهای پایین­تر (ºC 60-40) آن را با یک فعال کننده مناسب مثل تترا استیل­ اتیلن­ دی­آمین (TAED) مخلوط می­کنند.

به کار بردن سدیم پربورات­ ها محدود به تمیز کننده ­ها نیست، این ماده در مواد آرایشی و دارویی نیز یافت می­شود. سدیم پربورات در بعضی از خمیر دندان ­ها، پاک کننده­ های دندان مصنوعی، رنگ ­زداهای مو، تمیز کننده­ های زخم، محلول­ ها و تمیز کننده ­های لنزهای تماسی، قطره­ های چشم و محصولات اشک مصنوعی استفاده می­شود.

پیشنهاد می­شود که واکنشگرها دارای سمیت کم و عمر مجاز بالایی داشته باشند. سدیم پربورات یکی از واکنشگرهای مفید در سنتزهای آلی است و به ­عنوان یک جایگزین برای محلول­ های ناپایدار و بسیار غلیظ هیدروژن پراکسید که خطرات انفجاری قابل توجهی داشته و معمولا از نظر تجاری در دسترس نیستند، می­باشد.

نمایندگی فروش سدیم پربورات Sodium perborate در ایران

قیمت سدیم پربورات

شما می­توانید جهت تهیه سدیم پربورات مصرفی و موردنیاز خود به صورت دست اول و مطمئن با کارشناسان ما از طریق راه­های ارتباطی موجود اقدام نمایید. هم­چنین اگر قصد استعلام قیمت دارید می­توانید درخواست خود را برای کارشناسان سفیر آزما کیان ارسال نمایید.

 

لیست برخی از خدمات سایت بیوشیمی :

1- کیت تحقیقاتی | خرید کیت تحقیقاتی | فروش کیت تحقیقاتی

2- کیت آزمایشگاهی | خرید کیت آزمایشگاهی | فروش کیت آزمایشگاهی

3- نمایندگی مرک | نمایندگی مرک آلمان | شرکت مرک آلمان

4- خرید محیط کشت

5- نمایندگی سیگما الدریچ | نمایندگی سیگما آلدریچ

6- مشاوره پایان نامه | پایان نامه | انجام پایان نامه